sobota, 25 stycznia 2020

UWAGA... zdradzę WAM KLUCZ do serca mego...

Od wielu lat słyszę od ludzi, że za mną nie sposób nadążyć, a tempo mojego życia, zmian jest takie, że nic tylko usiąść, płakać, bo nigdy nie wiadomo, gdzie K. będzie za dwa dni i co się w niej w tym czasie zmieniło.

UWAGA... zdradzę WAM KLUCZ do serca mego i do każdej jakiej-kurna-kolwiek relacji ze mną.

NIGDY absolutnie PRZENIGDY nie próbuj za mną nadążyć!

www.pixabay.com

Po pierwsze... nie dasz rady i to nie jest wyniosłość z mojej strony czy narcyzm, ale świadomość tego, jak naprawdę wygląda tempo tego, jak żyję i kim jestem.

Po drugie... gdzie u licha jest napisane, że jak chcesz z kimś coś tworzyć, masz mu towarzyszyć w każdym centymetrze jego podróży? Będę szczera, nawet tego nie próbuj, bo część podróży muszę odbyć sama, a Ty możesz mnie jedynie z niej odebrać... i zostaw mi proszę przestrzeń dla mnie w podróży do wnętrza siebie - bez mapy i mojej dłoni zgubisz się we mnie i zginiesz ;) 

Po trzecie... Ty masz swoją podróż, ja swoją... jakby to było sobie w nich nie przeszkadzać, a jedynie kibicować i bić brawo?

Po czwarte... nie próbuj za mną nadążyć, bo wystarczy, że ja sama ledwo daję sobie z tym radę. Od Ciebie oczekuję jedynie łyka wody na zakręcie, wiernego kibicowania i zejścia mi z drogi, kiedy tempo podróży zwiększa się i zaskakuje nawet mnie samą.

Czy moja podróż będzie szybsza?

Niestety... jednym z moich najukochańszych pytań jest: 

Jak może być jeszcze szybciej?

Także... TAK... to dopiero początek... ja się dopiero rozkręcam, więc zejdź mi proszę z drogi i daj mi mknąć, gdzie mnie nogi poniosą, a ja Ci zagwarantuję takie pocztówki z podróży, jakich nikt nigdy Ci nie wysłał <3

Nie próbuj za mną nadążyć... po prostu BĄDŹ!

I przede wszystkim nie porównuj się do mnie, twórz swoją podróż, w swoim tempie taką, jaką zawsze chciałeś mieć, bo kto powiedział, że moje tempo jest tym, co uszczęśliwi każdego? 

A ja stanę na zakręcie, podam Ci łyk wody, wiernie Ci będę kibicować i zejdę z drogi, gdy zaczniesz mknąć ile sił w nogach <3 

----------------------------

Kogo spowalniasz... kto spowalnia Ciebie?  - fragment z zajęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz