środa, 1 stycznia 2020

"To dopiero początek!"

Gdybym miała podsumować 2019 rok, używałbym słów: "To dopiero początek!". 

Zawsze mi się wydawało, że moje życie jest szybkie, zmiany w nim są szybkie, ale ten rok zdecydowanie przegonił poprzednie i obawiam się, że to była dopiero rozgrzewka przed tym, co mnie naprawdę czeka.

Jestem niezwykle wdzięczna przede wszystkim za tych, którzy odeszli... nie że umarli, ale że pojawili się w moim życiu i po jakimś czasie zrezygnowali z bycia obserwatorami mojego. Na serio... jak dobrze, że Was nie ma :P 

Również serdecznie dzięki dla wszystkich tych, którym wydawało się, że ja jestem "jakaś", a tu minęły 4 miesiące, a już byłam w innym miejscu, z innymi priorytetami i celami - jakże przyjemnie było Was rozczarować!

Pokłony biję przed tymi, którzy usiłowali się ze mną ścigać... załapaliście już lekcję, że kiedy wy ustawiacie się na starcie, ja już jestem na mecie??!!

Podziękowania dla każdego, kto usiłował grać ze mną w jakąkolwiek grę i mną manipulować - kochani Moi, dzięki Wam ja się staję jeszcze lepszym graczem i manipulatorem, który rzadko po te techniki sięga, ALE doskonale wie, w co Wy usiłujecie grać ze mną... dziękuję <3

A tak zmieniając energię... jestem bardzo wdzięczna za cały 2019 pełen petardycznego tempa zmian, mielenia tego, co mi nie pracuje, witania tych, których pragnę w swoim życiu powitać, doceniania chwili, braku pośpiechu, cudowności w biznesie (dziękuję W dialogu z...!), wspaniałości z moim Ciałem, z którym wciąż usiłuję się dogadać i coraz lepiej mi to idzie (Dziękuję, że ze mną jesteś <3) i ustalania priorytetów - kto i co jest dla mnie ważne i kogo chcę na co dzień w życiu prywatnym.

www.pixabay.com

I co jest najpiękniejsze... ja na serio wiem, że to dopiero początek, a 2019 był jedynie Gubałówką i lekkim truchtem przed wejściem na Mount Everest siebie i mojego życia.

I z lekką dozą nieśmiałości krzyknę życiu prosto w twarz:

Co teraz jest możliwe? 
I jakie wspaniałości masz dla mnie, 
a po jakie nie śmiałam sięgać wczoraj?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz