wtorek, 14 stycznia 2020

... tabelka dolegliwości i chorób ekspresu mego.

Mój cudowny ekspres do kawy ma pewien ciekawy mechanizm. 

Jak mu cokolwiek nie pasuje, nie ma opcji, żeby się włączył LUB zrobił ciepłą kawę.

Przyszedł dzień, kiedy stwierdził, że kawa to ma być zimna i że w ogóle o co mi chodzi.

Ok, wdech... wydech... gdzie u licha schowałam instrukcję?!

Instrukcja, część po polsku, magiczna tabelka dolegliwości i chorób ekspresu mego.

Czytam.... jak robi zimną kawę, powodów będzie 5 - trzy wykluczyłam od razu, pozostały dwa.

Wyczyść sitko i użyj odkamieniacza!

Grzecznie wykonałam obie czynności - ze zdziwieniem zobaczyłam z jak wysokim ciśnieniem dysza do spieniania mleka może odprowadzać parę wodną i w całym tym zachwycie sprzętem mym, powstało pytanie:

Co jeszcze w moim życiu wymaga wyczyszczenia 
(dziurka po dziurce) i odkamienienia (obwód po obwodzie), 
co da mi więcej jasności, klarowności, pokoju i spokoju? 

www.pixabay.com

Na drugi dzień w obroty wzięłam odkurzacz, mopa i ogarnęłam przestrzeń, by widzieć więcej, czuć mocniej i móc jeść z podłogi ;)

Wdech... wydech... a co w Twoim życiu wymaga porządków? Co trzeba przeczyścić kabelek po kabelku? Otwór po otworze? 

A gdyby porządkami zrobić sobie... przestrzeń, 
co wtedy mógłbyś zobaczyć?

-----------------------------------

Fragment z Klasy BARS:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz