piątek, 24 czerwca 2016

... jakby wrócił z dalekiej podróży!

Do mojego gabinetu wchodzi kobieta i prosi o delikatny i łagodny masaż.... przy okazji mnie za to przeprasza i jeszcze pyta się, czy taki masaż jest dla mnie ok...

Oczywiście, że jest!

Klientki moje najwspanialsze...

Po pierwsze przestańcie mnie przepraszać za cokolwiek. Zwłaszcza za to, że jakiś kamień jest za gorący i Was parzy!

Po drugie to fantastyczne, że raz na jakiś czas ktoś wreszcie otwarcie mi mówi, czego chce i nie oczekuje ode mnie rzeźni. 

Po trzecie dla mnie takie masaże to istna bajka!

Zmuszają mnie do uważnego słuchania ciała i rozmawiania z nim na poziomie serca, i jeśli mam być szczera i jeśli mogłabym wybierać, to miliard razy bardziej wolę taki masaż od orki i co gorsza od ludzi, przy których czuję, że jedyne połączenie, jakie z nimi mam, to kontakt mojej skóry z ich własną... zdarzają mi się dni, że takich masaży skóra - skóra mam 90% i wtedy mam takie poczucie... straty czasu, że szok!

Kocham, wielbię i oddam wszystkie moje napiwki za klientów, których serducha i dusze chcą ze mną pogadać, którzy na hasło: "energia" nie uciekają na drugi koniec miasta, i dla których masaż jest przede wszystkim spotkaniem duchowym, a nie tylko pracą z mięśniem.

To też mi świetnie wychodzi, bo czasem można rozpocząć dialog od mięśni a zakończyć na sercu...

Miałam dziś takiego klienta, który bardzo jęczał podczas masażu. Bolał go każdy mój docisk, ale prosił o niego za każdym razem, jak znajdowałam coś ciekawego na jego plecach.

Ale kiedy wstał, jego twarz była po prostu... inna... jakby wrócił z dalekiej podróży!

I taką podróż serwuje swoim klientom i to tylko oni decydują, czy chcą w nią ze mną wyruszyć czy też nie... a ja mogę ich zaprowadzić na tyle głęboko, na ile sami będą chcieli.

"Chcesz delikatny masaż?"

"To fantastycznie, że mi o tym mówisz. Widocznie Twoje ciało i dusza potrzebują teraz ciepła, miłości i przytulania... i ja Ci to dam... i proszę, nigdy mnie za taki masaż nie przepraszaj... i wpadaj do mnie jak najczęściej.

Z uściskami

Twoja Masażystka 
Nathalie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz