piątek, 27 kwietnia 2018

"Irracjonalność włącz!"

Ostatnio dotarło do mnie coś, co mnie nieźle ubawiło.

A mianowicie uświadomiłam sobie, że od momentu ukończenia przedszkola, ja się właściwie nie przestałam uczyć.

Non stop inwestuję w różne szkolenia, warsztaty, kursy i non stop mam wrażenie, że muszę zaliczyć jakiś egzamin.

Jedne prostsze, inne trudniejsze.

Na jednych wchodzi wykładowca i podaje nam odpowiedzi, na innych poziom oprawy przypomina bardziej maturę, aniżeli egzamin na zwykłym kursie (dla zwykłych księgowych!), a zielone sukno, którym obłożony jest suto zastawiony kanapeczkami stół, sprawia, że zastanawiasz się, czy aby miejsce, w którym jesteś, nie jest jakimś miejscem z lat 70-tych.

No ale nic... zapisałeś się, to i egzamin zdać pragniesz!

A przy okazji tych wszystkich egzaminów dociera do mnie, jak wiele osądów ludzie mają na temat tych, którzy wciąż się czegoś uczą.

Właściwie ja siebie też za to czasem osądzam, bo z boku wygląda to jak kompletny brak zdecydowania i pomysłu na siebie... ale...

Ok... STOP!!!!!

A może w tej irracjonalności wyborów jest metoda?

A może moje wybory wiedzą o mnie, 
o tym, co jest możliwe dużo więcej, 
niż ja sama o sobie wiem?

A może to tylko mój racjonalny mózg musi widzieć 
we wszystkim połączenie i sens,
 a cała reszta mnie ma to gdzieś?

www.pixabay.com

To jest niesamowite, jak bardzo bycie racjonalnym, poukładanym i z konkretnym planem na życie jest wciąż jedynym, słusznym życiem, które powinieneś wybierać.

Serio???!!!

Powiem Wam szczerze, że nawet jak to piszę, mam ochotę wstać, tupnąć nogą i wrzasnąć: "Irracjonalność włącz!".

Nigdy nie byłam racjonalna, nie jestem i spraw Panie, abym nigdy się taka nie stała.

A wiecie dlaczego?

A dlatego, że najlepsze decyzje, jakie w życiu podjęłam, były pełne wariactwa, przy kompletnym braku planów i racjonalności.

Nigdy nie byłam racjonalna, nie jestem i spraw Panie, abym nigdy się taka nie stała.

Irracjonalność włącz!

A jak komuś to nie pasuje, usuń mnie ze znajomych... bye, bye! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz