poniedziałek, 31 grudnia 2018

...bo cel najważniejszy straciłam z oczu...

31 grudnia jest pod wieloma względami dniem wyjątkowym i nie chodzi tu o datę i że to Sylwester, bo ja Sylwestra od wielu lat spędzam w piżamie i mam prawdę mówiąc gdzieś te wszystkie imprezy, alkohole i słodkie postanowienia.

W tym roku 31 grudnia jest wyjątkowy, bo postanowiłam usiąść do dokumentów mojej firmy i je uporządkować, sprawdzić, co jest, a czego mi brakuje.

www.pixabay.com

Na szczęście wszystko jest tyle, że niepodrukowane :P 

I siedząc nad tymi wszystkimi dokumentami naszła mnie myśl, jak bardzo zaniedbałam swój biznes "W dialogu z..." na koszt biznesów, które są mi tak obojętne, jak śnieg sprzed 40 lat. 

I głupio mi się zrobiło okrutnie, bo w sumie właśnie po to poszłam na kurs rachunkowości, żeby ogarniać swoje rzeczy, a nie czyjeś.

Super, że przez jakiś etap w życiu mam okazję bycia księgową ALE nie taki był mój cel, bo cel najważniejszy straciłam z oczu...

Przepraszam Cię za to... wiem, że to, co dziś zrobiłam, było jedną z najbardziej czułych rzeczy, jakie zrobiłam dla Ciebie od wieeeeeelu miesięcy.

I można by stwierdzić, że mi odbiło, bo gadam do swojego biznesu... masz rację!

Ja po prostu uważam, że jest On osobnym, cudownym bytem, o którym zapomniałam i którego zaniedbałam...

I tu nasuwa się kolejne pytanie... 


Co jeszcze i kogo jeszcze zaniedbałam w tym roku, 
bo ktoś lub coś przysłonił mi sobą oczy?

O Mamo... 

Czasu nie cofnę, ale jakby to było wyciągnąć z tego wnioski 
i od jutra posyłać czułość i wsparcie tam, 
gdzie zawsze chciałam je posyłać?

Przepraszam... wybacz mi proszę... dziękuję... kocham cię... i chyba to będą najlepsze słowa wprost z hawajskiej mądrości wzięte <3

Przepraszam Ciebie... przepraszam Siebie...
Wybaczam Tobie... wybaczam Sobie...
Dziękuję Tobie... dziękuję Sobie...
Kocham Ciebie... kocham Siebie...

Ech... jak to (nad)zwyczajny biznes może Ci dać świadomość tego, co w życiu ważne <3

W dialogu z... DZIĘKUJĘ!

Jesteś czymś więcej, niż mi się wydawało <3 

www.pixabay.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz