poniedziałek, 27 grudnia 2021

Wszechświecie, Ciało, pokażcie mi, kiedy jestem w telenoweli?

WSZECHŚWIECIE, CIAŁO, POKAŻCIE MI, KIEDY JESTEM W TELENOWELI?
-----------------------------------
To pytanie, jakie zadałam sobie tydzień temu wiedząc, że to, co wykreowałam, będzie mnie do telenoweli zapraszało 3 razy na minutę. Pomimo wielu lat pracy ze swoją głową jest to dla mnie ogromne wyzwanie i prawdę mówiąc nie chciałabym go .... (wpisz dowolne przekle... znaczy się słowo, jakie Ci tutaj pasuje ;)
Jestem na pływalni, ogarniam Ciałeczko pod prysznicem, wycieram włosy i w mojej głowie tworzy się historia.
Wchodzę do szatni i nagle słyszę jak malusieńka Dama mówi do mamy:
- Mamo, czemu ta Pani jest smutna?
Otrzeźwiałam natychmiast i odpowiedziałam z najpiękniejszym uśmiechem jaki znam:
- Nie jestem smutna, tylko zamyślona, bo nie pamiętam jaką szafkę mam - co było kłamstwem jak stąd na Saturna - to bardzo miłe, że pytasz się o innych. Dziękuję <3
Bo to na serio było miłe, że malusieńka, ledwo mówiąca Dama była głosem Wszechświata, który mówił:
"TU JEST TWOJA TELENOWELA, a jak w niej jesteś, to energia Ci się zmienia tak, że nawet bywalec żłobka to zauważy!".
Dzięki Wszechświecie, dzięki Maleńka!
Knapowa, do dzieła... i z tym dasz sobie radę doskonale <3
Telenowela wyłącz... świadomość i radość życia WŁĄCZ!
Pięknego dnia
Natalia Knap - psycholog, terapeuta, facylitator BARS®/Facelift®




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz