poniedziałek, 27 grudnia 2021

W jakich obszarach blokuję zmianę... ?

Niektórzy pamiętają moje przejścia z paprotkami.
Pewne Dwie Damy kiedyś przemroziłam i na pewnym etapie wyglądały tak jak po lewej. Raczej spisałam je na straty, bo szczerze wątpiłam, że kupno ziemi dla paproci i zmiana miejsca zamieszkania zdziałają cuda.



Paprocie ze 2 miesiące temu zostały przesadzone i wystawione do hallu. Udało mi się prawdę mówiąc o nich zapomnieć na tyle, że czasem nawet ich nie podlałam, bo stały poza granicami mieszkania.
I co z nich wyrosło? To, co widzicie poniżej!



I tak patrzę na te Piękne Damy i pytam:
„Jakie pytanie mogę dzięki Wam zadać, które da mi więcej świadomości i lekkości życia mego?”… i nagle ukazuje się Perła.
„W jakich obszarach blokuję zmianę ciągłym gapieniem się i kontrolowaniem, zamiast zostawić to COŚ w spokoju i wystawić za drzwi, by mogło beze mnie rozkwitać wspaniałością siebie?”
Mówiąc krócej… mniej znaczy więcej… kontrola WYŁĄCZ… pośladki rozpiąć, więcej zabawy i nawet jak kwiatków nie podleję, to jak widać Im to wcale w byciu radością siebie nie przeszkadza. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz