poniedziałek, 27 grudnia 2021

Co jeszcze mam wywalić z grafiku... by mieć czas na LAS?

CO JESZCZE MAM WYWALIĆ Z GRAFIKU SWEGO, BY MIEĆ POKÓJ I SPOKÓJ ZE WSZYSTKIM, CO DOOKOŁA MNIE?
-------------------------------------
Byłam dziś na pływalni o nietypowej dla mnie godzinie 12:00.
Ludzi tyle, co na lekarstwo!
Wreszcie mogłam mieć tor dla siebie i pływać takim tempem, jakim chcę!
W wodzie podziękowałam sobie za grafik jaki odzyskałam, bo żeby móc o tej dziwnej porze mieć czas dla siebie musiałam zwolnić się z jednej ze szkół, w jakiej pracowałam. Przez 3 miesiące mój grafik wyglądał tak, że byłam albo w pracy albo na studiach 6-7 dni w tygodniu, co sprawiło, że ani nie miałam czasu na LAS, ani na pływanie w takich warunkach, jakie cenię najbardziej.
Z pewną dozą nieśmiałości postawiłam pytanie: co jeszcze z grafiku mego warto wywalić, by był w nim czas na LAS i na życie jakie pragnę?
Lubię to, co robię zawodowo, ALE czas na LAS to dla mnie świętość! 
Tyle i aż tyle, by odetchnąć i cieszyć się tym, co dookoła mnie!
A Ty co ze swojego życia powinieneś wywalić, by mieć "czas na LAS" i na to, co naprawdę jest dla Ciebie ważne?
Serdeczności
Natalia Knap



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz