poniedziałek, 27 grudnia 2021

Jak wiele miejsc tylko czeka na moje TAK... ?

JAK WIELE MIEJSC CHĘTNIE MI ZAPŁACI ZA TO, BYM Z NIMI BYŁA I TYLKO CZEKA NA MOJE "TAK", BY PODAROWAĆ MI WIĘCEJ?
----------------------------------------------------
Uwielbiam ten moment, kiedy negocjuję z samą sobą czy iść na pływalnię czy nie.
W końcu idę, kupuję karnet, który niby został sprzedany, ale nie chciał być naładowany. Wychodzę z pływalni, by wyjaśnić temat i słyszę:
- Pływała dziś Pani za darmo, przepraszamy za utrudnienia!
- Ojej, dziękuję! Nic się nie stało!
A na karnecie hasło:
"Zostań naszym Przyjacielem." <3
KURTYNA
----------------------------------------------------
Gdzie jeszcze mnie chcą i zrobią wiele, bym do Nich przyszła i otrzymała od nich wszystko, czego w życiu pragnę?
OTRZYMYWANIE WŁĄCZ!!!!
Pięknego weekendu 
Natalia Knap - magiczny psycholog



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz