poniedziałek, 27 grudnia 2021

Co dzisiaj oswoję, co wydawało się nie do oswojenia?

CO DZISIAJ OSWOJĘ, CO WYDAWAŁO SIĘ NIE DO OSWOJENIA?
---------------------------------------------
Wczoraj miałam dziwny dzień z tych dni, w których nie mam pojęcia, na której myśli się skupić, którą olać, a która zdecydowanie dobrą dla mnie nie jest i w momencie, w którym zmusiłam samą siebie, by podsumować dzień, okazało się, że:
- zjadlam w szkole rewelacyjne spaghetti
- w Lidlu Pan z rana spytał czy mu zapłacę złotem czy diamentami... po chwili ciszy parsknęliśmy śmiechem i usłyszałam: "Miałem spytać gotówką czy kartą" 
- a w domu pogłaskałam dzikiego ptaka!
I jakkolwiek wasza i moja wyobraźnia po ostatnim nie została rozbudzona, to taki miałam zamiar, by nam wszystkim było w głowie miło na calutki dzień...
... ciekawe, co dzisiaj uda mi się dzikiego pogłaskać czule? 
Cudownego dnia <3 
Natalia Knap



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz