poniedziałek, 27 grudnia 2021

Gdzie jeszcze kieruję uwagę... ?

GDZIE JESZCZE NIEPOTRZEBNIE KIERUJĘ UWAGĘ, A DANY TEMAT/OSOBA NIE SĄ WARTE ANI GRAMA MNIE?
----------------------------------------
Będąc dziś na pływalni zastanawiałam się jak to jest, że pływam coraz wolniej, wręcz człapię rękami, a robię wynik taki sam jak lata temu mając dużo lepszą kondycję.
Odpowiedź jest prosta!
Lata temu to ja się głównie ścigałam sama ze sobą mając zadyszkę co 5 minut.
Obecnie człapię, bo mam na to ochotę, nie wiem, co do zadyszka, a wynik robi się sam.
Poza tym (choć wciąż jest to wyzwaniem!) mam w sobie dużo więcej spokoju i sprawy, które kilka miesięcy temu zapraszały do godzin pełnych emocji, dziś jedynie są obejrzane, by odstawić je na bok i nie kierować na nie uwagi.
Gdzie jeszcze niepotrzebnie kieruję uwagę, choć temat/osoba nie są warte ani grama mnie i mojego czasu?
Tyle i aż tyle, by pływać z lekkością <3 
Serdeczności
Natalia Knap



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz