poniedziałek, 27 grudnia 2021

Co jeszcze jestem gotowa otrzymać, o czym wczoraj nie śmiałam nawet pomyśleć?

Piszę dziś do mojego Masażysty:
- Czy masz jutro czas? Chciałabym masaż całego ciała lub kobido... lub jedno i drugie.
- Proponuję jutro kobido.
- Ok - zgodziłam się, bo w przypadku tego Mężczyzny godzę się właściwie na wszystko, co proponuje, bo mu zwyczajnie ufam.
- Co robisz w środę? Mam kurs, potrzebuję Modelki. Możesz być na 11 lub 14.
- Biorę 14, a co to za masaż?
- 2h całego ciała.
- Ok, to będę na 14.
- Jutro kobido, a w środę całe ciało.
- Tak, jutro kobido, a w środę róbcie, co chcecie Panowie.
Jak to się stało, że mnie takie szczęście spotkało??? 
Takie prezenty Wszechświecie to ja rozumiem!
Dziękuję <3 
Co jeszcze dziś mogę otrzymać, o czym wczoraj nawet nie śmiałam pomyśleć?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz