poniedziałek, 27 grudnia 2021

A gdyby zaczą wreszcie... smakować... a nie tylko POŁYKAĆ?

W jak wielu obszarach życia swego biegniesz, bo tak Ci wmówiono, że trzeba wciąż szybciej, wyżej i dalej?
A gdyby tak smakować życie milimetr po milimetrze... posiłek po posiłku... spotkanie po spotkaniu? 
---------------------------------------------------
Jeśli czuję, że ktoś spotyka się ze mną i wciska mnie w swój grafik, by zaliczyć spotkań jak najwięcej, odwołuję, bo to nie chodzi o mnie, ale o ilość ludzi do odhaczenia (świadomość WŁĄCZ!).
Kiedy spotykam się z Tobą zawodowo czy też nie stajesz się dla mnie na te kilka godzin najważniejszą podróżą, a nie jedynie kimś do zaliczenia... by smakować życie, słowo, śmiech i każdy krok spaceru.
Ja już nie gonię, bo nie mam za czym, bo im bardziej zwalniam, tym więcej czasu mam na to, co ważne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz