sobota, 19 maja 2018

Nigdy nie przekonuj nieprzekonanych!

Nigdy nie przekonuj nieprzekonanych, to hasło, które wyszło z moich usta podczas jednej z KLAS BARS, które prowadziłam, a że zawsze przynajmniej jeden fragmencik jakiejś klasy jest chyba bardziej dla mnie, niż dla uczestników, to te słowa dźwięczą mi do teraz!

Och, jakże sobie jestem za nie wdzięczna!

Nie przekonuj nieprzekonanych, bo stracisz swój czas, energię i jedyne, co Ci pozostanie, to frustracja, bo nie przekonałeś nieprzekonanego.

Są ludzie, którzy będą sceptyczni wobec wszystkiego.

Jeszcze inni, boją się wszystkiego, co nowe.

Kolejna grupa obrała sobie za główny cel życia udowadnianie innym, że nie mają racji, czymkolwiek by ta racja nie była.

Na kogokolwiek byś z nich nie trafił, zadaj sobie pytanie:

"Z kim ja mam tutaj do czynienia? 
Czy ta osoba w ogóle chce cokolwiek usłyszeć, 
otrzymać, doświadczyć?"

Uwierz mi, będziesz od razu wiedział, czy warto na taką osobę tracić czas czy nie.

Nie przekonuję już nieprzekonanych!

"Masz rację, masaż Lomi Lomi Nui to praktyka okultystyczna, a na trzecim zjeździe kontaktujemy się z Szatanem!

Masz rację BARSY są szkodliwe, Access Consciousness to sekta, a wszyscy masażyści są zboczeni."

Aaaa, to ostatnie akurat jest prawdą ;) 

Słyszysz nieprzekonany?

Cokolwiek chcesz mi powiedzieć... masz rację stary!

Miłego dnia!

www.pixabay.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz