poniedziałek, 27 grudnia 2021

W jak wielu miejscach uznałeś, że czegoś nie otrzymasz... ?

W JAK WIELU MIEJSCACH UZNAŁEŚ, ŻE CZEGOŚ NIE OTRZYMASZ, A GDYBYŚ ODPUŚCIŁ TEN PUNKT WIDZENIA CHOCIAŻ NA CHWILĘ, TO OTRZYMAŁBYŚ PRAWDZIWĄ PERŁĘ?
-------------------------------------------------------------
Przechadzam się już któryś raz po CH Promenadzie i już któryś raz z kolei nie mogę z niej wyjść i wiem, że mam chodzić dalej, bo na pewno znajdę tam Perłę.
I nagle po 30 minutach spaceru... w najdalszym korytarzu widzę Galerię Sztuki.
Spędziłam tam jakieś pół godziny na przemiłej pogawędce z Panią... tak, o Beksińskim również porozmawiałyśmy, bo czemu by nie ;)
Oprowadziła mnie po tym, co ma w Galerii, co schowane na zapleczu, spytała, co ja sądzę na temat Malarza XYZ - no akurat obrazy tego Pana mi się zwyczajnie nie podobały, ALE doskonale rozumiem, czemu miały taką a nie inną cenę. To jest Moi Mili jak dyskusja o wyższości rosołu nad pomidorówką. Nic do rozmowy nie wniesie, a każdy i tak zostanie przy swoim... i tak mniej więcej podsumowałam temat jak prawdziwy Ekspert z dziedziny malarstwa.
Następnie udałam się na dół, by tam natknąć się na porcelanę Rosenthala!
Tam też spędziłam ze 20 minut na dyskusjach w stylu: jaką klasą jest połączenie czerni ze złotem i że w ogóle ten kubeczek to taki królewski.
Cóż... możecie mnie za to ocenić, średnio mnie to interesuje... ALE kocham klasę, szyk, styl i elegancję i kocham rozmowy na ich temat!
Rozkoszuję się w miejscach, gdzie dla każdego z Nas rzeczy piękne są tak samo ważne jak prawidłowe oddychanie.
Jedynie pozostaje refleksja po moim spacerze nie jedna, bo ja z góry założyłam, że w zwykłej galerii handlowej wśród sieciówek i tandety wszelakiej, nic z klasą nie znajdę... o jakże ja się kocham mylić w takich momentach, bo nawet jak do Zrofitu podeszłam spytać, czy oni mają saunę, to mnie przemiły, przeprzystojny Pan wprowadził na obiekt jak Królową i mi tą saunę zwyczajnie palcem pokazał, a że w szatni damskiej sauna była, no to już w dalszą podróż zwiedzania musiałam udać się bez Pana... szkoda - sauna była pusta, mogłoby być fajnie!!!
... ach, jak ja kocham być tak w życiu zaskakiwana... <3 
Gdzie jeszcze moje punkty widzenia i definicje zakładają, że dane miejsce czy osoba to mają określone ramy i niczym mnie nie obdarują, a gdybym na sekundę poza nie wyszła, ukazałaby się magia? 
- Za 2 tygodnie będziemy świętowali 2 lata. Proszę przyjechać, będą promocje. Po co ma Pani kupować teraz, jak za 2 tygodnie kupi Pani taniej.
Jak ja Was sprzedawcy za takie dbanie o mnie uwielbiam <3 
- Dziękuję za podpowiedź. Ma Pani rację, trudno naszą galerię znaleźć.
- Tak, trudno, ja mam dziś czas to się pałętam i Was znalazłam. Postawcie małe szyldy w dwóch miejscach. Przy schodach i obok kina.
- Przekażę dalej. Dziękuję za przemiłą rozmowę.
- Ja również!
Klasa... szyk... styl i elegancja to nie kwestia miejsca, ale ludzi, którzy w nim są!
CH Promenado... jak Ty mi Galerio zaimponowałaś!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz