poniedziałek, 27 grudnia 2021

Czym jest podążanie za energią?

To wybierać czasem te rzeczy, które wydają się naprawdę szalone, które nie pasują do schematu, które są irracjonalne.
Tydzień TEMU zadałam sobie pytanie do mojego życia zawodowego, które brzmiało w następujący sposób:
"Gdyby pieniądze nie miały znaczenia to, co bym wybrała?" 
Wiecie, co bym wybrała na ten moment?
Pracę w szkole...
Perspektywa tego zwyczajnie mnie przeraziła, bo jak niby miałabym się z tego utrzymać nie mająC bogatego Męża???
Zostawiłam ten temat na kilka dni wiedząc, że i tak w to wejdę z pełnym zaufaniem... i gaciami prawdę mówiąc też!
I wiecie, co się stało?
Zaczęły ukazywać się możliwości jakie szkoła może mi dać, a jakich nie brałam pod uwagę.
Jesteś gotowy porzucić logiczną głowę, kalkulacje i schematy, by iść za tym, co naprawdę jest lekkie i co wykreuje Ci więcej, choć na pierwszy rzut oka wydaje się to irracjonalne?
Tym jest podążanie za energią i Twoją prawdą... śmiać mi się chce, kiedy ludzie w Biznesie widzą wolność i nie wiadomo co... ja moi drodzy w szkole odpoczywam od Biznesu mego.
Paradoks??!!
Jak całe moje życie, za które na ten moment jestem zwyczajnie wdzięczna i za swoją odwagę też! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz