poniedziałek, 27 grudnia 2021

Czy jesteś gotowy prosić tak długo, aż otrzymasz?

Rozmawiam dzisiaj z koleżankami z pracy odnośnie tego, że ponownie warto by wrócić do tematu XYZ i się go pozbyć. Generalnie wszyscy mamy na ten temat to samo zdanie, ale jakoś wiary niewiele we wszystkich dookoła... prócz mnie.
- Ty to widzę, że masz wiele nadziei, że coś się zmieni – słyszę od koleżanki.
- Ja??!! Zawsze! Ja się nigdy nie poddaję. Jedyne, co ryzujemy to to, że wywalczymy swoje.
A tego wszystkiego nauczyła mnie pewna… sukienka!
Mówiąc serio ja już to od dawna wiedziałam, ale sukienka mi to jedynie przypomniała.
Wyjazd do Krakowa, przemiłe popołudnie z samą sobą, czas na zakupy w poszukiwaniu sukienki na tyle kusej u góry, by przy +30 nie było jej czuć w ramionach.
Cała podróż po sklepach zajęła mi ze 3h!!! 
Miałam nawet lekkiego wku*** na siebie, że po co ja tyle czasu tracę, że mogłam zadać pytanie, by wiedzieć dokąd pójść i zaoszczędziłabym ze dwie godziny jak nie więcej i że w ogóle aaaaaa!!!! 
OK… tego nie zrobiłam, więc spytałam inaczej:
Co jest w tym dobrego, czego jeszcze nie widzę?
A dobre były sprawy DWIE!
Pierwszy raz w tak ogromnej ilości luster jakie widziałam, patrzyłam na swoje Ciało z przyjemnością, bez zbędnego wciągania brzucha, bez patrzenia krytycznie na to, co widzę, co już było meeeega przyjemnym odkryciem wartym utrwalenia minimum 10 razy!
Druga sprawa dotyczyła poszukiwania sukienki.
Miała być idealna, nie wymagająca ode mnie skracania, wiązania ramiączek, bo przeważnie są na mnie za długie i widać cały biustonosz, wygodna, dająca luz i przestrzeń Ciału.
Co jest najciekawsze swój ideał znalazłam nie w autorskich sklepach, ale w galerii handlowej w jednej ze znanych sieciówek i to mnie nauczyło naprawdę sporo!
Czy jesteś gotowy pomimo upału, znużenia i wnerwienia szukać tak długo aż znajdziesz to, czego do szczęścia Ci trzeba?
Czy jesteś gotowy szukać tego tam, gdzie nigdy w życiu byś nie szukał?
Czy jesteś gotowy powiedzieć: „Wszechświecie, to jest ten kierunek, ale w tym miejscu kiecka ma być taka to a taka i jest to nienegocjowalne!”?
Czy jesteś gotowy zaangażować swój czas, energię, wysiłek, by uzyskać to, czego pragniesz?
Należę do osób, które poddają się niezwykle rzadko, więc dla mnie nie stanowi to problemu. Jest jedynie przypomnieniem tego, o czym czasem zapominam.
NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ
NIGDY NIE ODPUSZCZAJ
NIGDY NIE REZYGNUJ
Gary Douglas twórca Access Consciousness
I nawet jeśli to jest (nie)zwykła kiecka, chodź tak długo, aż ją znajdziesz!
POWODZENIA
P.S. Sukienka dająca luz mojej górze na zdjęciu poniżej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz