poniedziałek, 27 grudnia 2021

Gdzie i kiedy nie dbasz o swój komfort... ?

GDZIE I KIEDY NIE DBASZ O SWÓJ KOMFORT, A GDYBYŚ ZADBAŁ, TWOJE ŻYCIE BYŁOBY O NIEBO PROSTSZE?
------------------------------------------------------
Kto mnie zna ten wie, że ja nie lubię gotować i zajmować się kuchnią do tego stopnia, że przynajmniej raz w tygodniu wstaję rano i wiem, że znowu nie mam nic na śniadanie, bo sobie nie kupiłam... 
Jestem dobra w sprzątaniu, ale nie w ogarnianiu jedzenia, więc w tym roku szkolnym wiedząc, że jestem na miejscu 4 dni w tygodniu zapisałam się na obiady.
O Mamo!!!!
Kraina szczęśliwości mlekiem i miodem płynąca, bo wreszcie 4 dni w tygodniu nie muszę zastanawiać się, co ja na obiad zjem i czy aby nie zapomnę zjeść!
Dla wielu to pikuś, dla mnie to jak zdjęcie z siebie plecaka, w którym była tona trosk tak bardzo mi niepotrzebnych, że szok!
Dzięki tej drobnej decyzji dotarło do mnie jak proste jest dbanie o swój komfort i dobrostan i jak jeszcze raz w gabinecie usłyszę, że "O Jezu, ale to trudne zadbać o siebie!", to będę o tym ludziom opowiadała.
Na serio Kochani... jak banalne i proste decyzje możesz podjąć, by komfort i jakość Twojego życia wzrosły razy sto???? 
Pięknego tygodnia
Natalia Knap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz