poniedziałek, 27 grudnia 2021

Słuchaj szeptów Wszechświata!

Dwa dni temu dosłownie minutę przed opuszczeniem domu trzymając już klucze w dłoni przez moją głowę przebiegła myśl:
"Sprawdź czy wzięłaś pendriva!" 
Myśl uznałam za dość głupią, bo doskonale pamiętałam moment, w którym go pakowałam dzień przed wyjazdem, ale coś mi w niej nie dawało spokoju 
Pendrive oczywiście był tam, gdzie go wsadzałam dzień przed.
Nie mija sekunda kolejna myśl w głowie: "Jezu, ja nie mam kabla do mojego rzutnika!" 
I tak minutę przed wyjściem zapakowałam dużo ważniejszy od pendriva kabel, by móc ruszyć dalej.



--------------------------------------------------------------------

Gdybym miała wytłumaczyć jaka jest różnica pomiędzy tym, co mówi logiczna głowa, a tym, czym jest świadomość, powyższy opis pokazuje to doskonale.
Głowa od razu ma rozwiązanie. ONA wie, że to durny pomysł sprawdzać coś, co już dawno w walizce jest... świadomość jest uparta i będzie dobijać się tak długo, aż ją w końcu ktoś wysłucha.
Tyle i aż tyle, by nigdy o niczym nie zapomnieć, by spakować na wyjazd to, co potrzeba <3 
Dzięki Wszechświecie za przypomnienie!
- Dzięki K. za słuchanie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz