poniedziałek, 27 grudnia 2021

Kim i czym powinnam się stać, by trafiać do milionów, a nie do setek?

KIM I CZYM POWINNAM SIĘ STAĆ, BY TRAFIAĆ DO MILIONÓW, A NIE DO SETEK?
----------------------------------------
To odważne pytanie zadałam sobie dawno temu i powtarzam je do dziś... jak mi się tylko... przypomni!
Wszechświat w moim przypadku nigdy nie dostarcza mi wielkich kreacji od razu. Robi to z dwóch powodów: żebym sprawdziła czy mi to na pewno odpowiada i poćwiczyła to, co przyda mi się dalej <3 
Od poniedziałku zaczęły się zebrania w szkole i jako szkolny psycholog postanowiłam pojawić się na każdym, przedstawić się, powiedzieć, jaki mam grafik i że serdecznie zapraszam w razie "W".
Nie mogę powiedzieć, że jest to zadanie trudne, ale na pewno wymagające.
Niby nie stoję jeszcze przed tymi milionami, ale czuję się jakbym stała przed tysiącem ludzi jednocześnie i mówiła:
- Dzień dobry, nazywam się Natalia Knap - psycholog. Jestem cool! Zapraszam!
Nie mam pojęcia (a może doskonale mam tylko Was kokietuję do czego mnie to zaprasza, ale wiem, że ja w ten sposób coś ważnego ćwiczę)
Jest to prawdę mówiąc jedno z większych wyzwań, jakie miałam do tej pory - stać się widoczną tak bardzo jak tylko się w publicznej szkole da, by naprawdę dotrzeć do tych, którzy mnie szukają i tych, dla których mogę być wsparciem... bez wyjścia do ludzi niewiele zrobię...
I zdradzę Wam jeszcze jeden sekret - dobry Biznes polega dokładnie na tym samym:
- Dzień dobry, nazywam się Natalia Knap - jestem w dechę! Zapraszam!
Coś czuję, że za to będę musiała pójść sama ze sobą na co najmniej 20 ciastek i 5 dobrych kaw - no trudno... jestem gotowa i na to wyzwanie.
A mówiąc serio...
Wszechświecie, stań za mną murem w momentach, w których ja zapomnę być swoim wsparciem i oparciem.
Z góry dziękuję!
Uściski
Natalia Knap - magiczny psycholog




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz