wtorek, 9 kwietnia 2019

Ja, Natalia Wam to mówię, że nie musi!

Nie wiem, jak Wy, ale ja jako przedstawiciel (nad)zwyczajnych ludzi chodzących po Planecie Ziemia, miewam czasem dni/godziny, gdy wpadam w swoisty letarg, zimowy sen i mam nieodparte wrażenie, że teraz to ja nie mam pojęcia, co dalej, nie wiem, jak, nie wiem, co i z kim mam dalej począć. 

Nic tylko kocyk i dajcie mi wszyscy święty spokój.

W momencie, w którym przestałam się za te godziny biczować, zadziała się magia.

Nie, żeby to minęło.... nieeee ;) No co Ty?!

Przypomniałam sobie przyrodę, która działa na zasadzie uśpienie-przygotowanie-działanie... i nawet w momencie zimy, gdzie pozornie nie dzieje się w przyrodzie NIC, jest to czas przygotowania do wiosennego działania.

Kiedy to do mnie dotarło wreszcie zrozumiałam, czym u mnie są godziny, w których jedyne, co mi nieźle wychodzi, to leżenie i biadolenie. 

Po prostu Ja i moje Ciało przygotowujemy się do działania...

O mamo!

33 lata mi to zajęło, żeby odkryć to cudo w sobie, że ja jestem jak ten niedźwiedź, który czasem potrzebuje na krótko zapaść w sen, by móc wiosną obudzić się i zabrać na nowo do życia....

Brawo K., gratulacje Babo!

Gdzie i kiedy biczujemy wciąż siebie za brak działania,
 a to jest zwyczajna rozgrzewka 
i etap przygotowania siebie i Ciała do pracy?

www.pixabay.com

I nie zrozumcie mnie źle. Tu nie chodzi o to, żebyśmy pozwalali sobie na niekończące się lenistwo, ale żeby też nie popadać w drugą skrajność, że kreacja życia MUSI odbywać się 24h na dobę... nie musi!

Ja, Natalia Wam to mówię, że nie musi!

Serdeczności!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz