piątek, 18 marca 2016

"Ty jesteś jak kaktus. Potrzebujesz suchego klimatu, ciepła i przestrzeni."

Nie dowiesz się nigdy niczego o sobie, jeśli będziesz unikał relacji jak ognia.

Niby nic odkrywczego nie napisałam, ale mam wrażenie, że ciągle mnie ten fakt zaskakuje na nowo.

Paradoks relacji polega chyba na tym, że coś, na co tak bardzo narzekałam w poprzedniej, w obecnych mam okazję dostawać w nadmiarze... i ten nadmiar sprawia, że mam takie mdłości, że autentycznie tęsknię za tymi "brakami", które aż tak bardzo mi przeszkadzały u poprzednika.

Może to specjalnie, może to w formie lekcji... a może po to, żeby mi pokazać, czy to, o co prosiłam, faktycznie jest tym, czego aż tak bardzo potrzebuję.

Ok, przyjęłam tę lekcję na klatę i już wiem.

Wiem na milion procent, że w relacjach wszelakich potrzebuję przestrzeni.

Ktoś mi kiedyś powiedział: 


"Ty jesteś jak kaktus. 
Potrzebujesz suchego klimatu, 
ciepła i przestrzeni."


http://www.grypuzzle.pl/


Tak, tak, jeszcze raz tak!

Przestrzeń to takie małe-wielkie coś, co pozwala Ci oddychać, pomyśleć i zatęsknić. 

Tak po prostu zatęsknić za kimś, kogo się długo nie widziało.

I to pojęcie "długo" jest zawsze względne, bo o ile przyjaciółki mogę nie widzieć miesiącami, o tyle ukochanego wolałabym widywać trochę częściej... chociaż dolę żony marynarza potrafię sobie wyobrazić i co gorsza (!) potrafiłabym się w niej odnaleźć.

Także tak to śmiesznie w życiu bywa, że nagle zaczęłam tęsknić za czymś, co mi jeszcze kilka miesięcy temu niezmiernie przeszkadzało....

Tak widocznie wyglądać ma lekcja pt.: 


"Poznaj wreszcie siebie, by wiedzieć, czego chcesz".

Postaram się solidnie ją odrobić, choć szeroko pojęty Los ciągle mi daje zadania z gwiazdką, a w kluczu ciągle nie ma do nich odpowiedzi.


http://www.tapetus.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz