niedziela, 20 października 2013

"Jeżeli to, co mówisz, nie jest piękniejsze od ciszy, lepiej milcz."


"... jeżeli to, co mówisz, nie jest piękniejsze od ciszy, lepiej milcz."


To trudne, to skomplikowane, to bezczelne brać w garść słowa i tworzyć z nich zdania. Pojawia się we mnie lęk, a w głowie nieśmiało tworzy się pytanie: "czy to co chcę powiedzieć teraz, w tym momencie jest piękniejsze od ciszy?", nie wiem. Naprawdę nie znam odpowiedzi na nie, a może boją się jej niesłychanie.

Erica - Emmanuela Schmitta kocham miłością bezgraniczną, nastoletnią. Wyciska ostatnie łzy, wzrusza i uczy niesłychanie. Nigdy nie wracałam do książek raz przeczytanych. Do niego wróciłam nieprzypadkowo. Wróciłam, postałam, by móc żyć dalej odrobinę mocniej, odrobinę prawdziwiej, bliżej siebie, bliżej ludzi. 

Eric-Emmanuel Schmitt... Człowiek, Artysta, Pisarz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz