sobota, 1 czerwca 2019

Zapłacisz = otrzymasz więcej!

"Kiedy płacisz za coś, otrzymujesz więcej" to zasada, którą odkryłam na sobie całkiem niedawno, bo od ponad pół roku prowadzę swoje Ciało, a raczej Ono mnie na masaż minimum raz w miesiącu. 

www.pixabay.com
Do tej pory stosowałam masażowe wymianki. Ja komuś robiłam masaż, potem ta osoba robiła mnie i tak to trwało kilka lat, aż pewnego dnia postanowiłam nie wymieniać się z nikim tylko jak Królowa wejść na stół, dostać masaż i za niego zapłacić. 

I ku mojemu zaskoczeniu te płatne masaże są zupełnie czymś innym niż te, za które musiałam zrobić komuś to samo.

Prawdę mówiąc, jak robię coś za darmo mniej mi się chce i nie ma na to bata! 

Płacisz - dostajesz dobry produkt i tyle w temacie! 

I dlatego tak rzadko już dzisiaj decyduję się na wymianę usług, bo nie widzę w tym najmniejszego sensu. 

Pieniądze są cudne zarówno jak ktoś mi je wręcza czy robi przelew jak i wtedy, gdy ja je komuś daję za wykonany zabieg.

Dlatego bardzo Cię proszę nie pytaj mnie o wymianę usług (poza sesją BARS!), nie pytaj o zniżki dla znajomych... znajomi i rodzina powinni płacić... więcej.

Szanuj mój czas i umiejętności tak jak ja szanuję czas i umiejętności masażystów, których odwiedzam. 

Wierz mi na słowo... zapłacisz = otrzymasz więcej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz