piątek, 22 kwietnia 2016

"Twoja wściekłość, Twój problem."


Nie mam już cierpliwości do pewnych rzeczy, nie dlatego, 
że stałam się arogancka, ale po prostu dlatego, że osiągnęłam taki punkt 
w moim życiu, gdzie nie chcę tracić więcej czasu na to, co mnie boli 
lub mnie nie zadowala. Nie mam cierpliwości do cynizmu, nadmiernego krytycyzmu i wymagań każdej natury.

Straciłam wolę do zadowalania tych, którzy mnie nie lubią, 
do kochania tych, którzy mnie nie kochają i uśmiechania się do tych, 
którzy nie chcą uśmiechnąć się do mnie. Już nie spędzę ani minuty z tymi, którzy chcą manipulować. Postanowiłam już nie współistnieć z udawaniem, hipokryzją, nieuczciwością i bałwochwalstwem. Nie toleruję selektywnej erudycji, ani arogancji akademickiej.

Nie pasuję do plotkowania. Nienawidzę konfliktów i porównań. 
Wierzę w świat przeciwieństw i dlatego unikam ludzi o sztywnych 
i nieelastycznych osobowościach. W przyjaźni nie lubię braku lojalności 
i zdrady. Nie rozumiem także tych, którzy nie wiedzą jak chwalić 
lub choćby dać słowo zachęty. Mam trudności z zaakceptowaniem tych, 
którzy nie lubią zwierząt. A na domiar wszystkiego nie mam cierpliwości 
do wszystkich, którzy nie zasługują na moją cierpliwość.“

Meryl Streep

Przyszedł taki czas w moim życiu, kiedy straciłam cierpliwość do innych.

A właściwie nie tyle cierpliwość, co stwierdziłam, że niczego już nie muszę.

Nie muszę być sztucznie miła, kiedy nie mam na to ochoty.

Ani wyrozumiała i empatyczna tylko dlatego, że mój pierwszy zawód jest taki a nie inny.

Nie muszę wszystkich rozumieć i kochać, a Ci którzy nawet nie próbują zrozumieć mnie, nie muszą być moimi znajomymi.

To ja wybieram ludzi, którymi się otaczam i to ja wybieram energię, która mi pasuje.

Kiedy ktoś na wstępie mnie atakuje nie patrząc mi nawet w oczy, zawsze mogę odwrócić się na pięcie i po prostu wyjść bez tłumaczenia się, i bez tych wyklepanych na pamięć zdań: "widzę, że jesteś wściekła".

Twoja wściekłość, Twój problem.

Mnie w nią nie mieszaj.

http://zszywka.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz