wtorek, 25 lutego 2020

I leżę sobie naga... samotna... w saunie mokrej...

Magia pracy z pytaniami nie przestanie mnie chyba nigdy zadziwiać, a jak do tego dołożyć podążanie za podszeptami Ciała i Wszechświata, to już w ogóle przyjemność BYCIA, ŻYCIA i ISTNIENIA.

Raz na jakiś czas pracuję sobie z pytaniem: 

Jakby to było stracić wszystko i wszystkich, by zyskać siebie?

Cóż, pytanie należy do gatunku ryzykownych, bo z reguły kreuje to samo... czyli robi się przestrzeń... żeby była jasność... znam je od lat i od lat pojawienie się ów przestrzeni zaskakuje mnie i bije ostro w pysk, dlatego zadajesz je na własne ryzyko ;)

Ale do rzeczy...

Podszepty Ciała i Biznesu mego zaprowadziły mnie dzisiaj na saunę... tłumów nie było... JA + jakiś pan, który wychodził. 

I leżę sobie naga... samotna... w saunie mokrej... kropelki wody kapią mi na nos i mówię:

Hej, Wszechświecie, odwracamy kierunek. 
Jakby to było stracić wszystko i wszystkich, 
zyskując wszystko, wszystkich i siebie?

Do tego zadałam jeszcze kilka pytań... i nie minęło 45 minut i nagle do sauny drzwi się nie zamykają... jeszcze nigdy w życiu nie siedziałam w saunie suchej z czterema osobami na raz!!!

Jeszcze nigdy nie zagadałam się w relaksacyjnym tak bardzo, że zapomniałam, że wychodzę i że pora wracać do domu.

Jeszcze nigdy ktoś nie chciał dołączyć do mnie pod prysznic!!!

Czy ja dostałam to, o co mokrutka poprosiłam?

TAAAAAAAK! Po milion kroć dziękuję, bo to były jedne z milszych odwiedzin moich ukochanych saun, jakie do tej pory miałam - pełne śmiechu, radości i rozmów w stylu: "Bo w naszym wieku, to się już nie chodzi na trening 6 razy w tygodniu. Trzeba o siebie dbać, ale bez przesady."... powiedziały dwie trzydziestoletnie panny, a pan pod czterdziestkę im wtórował

Wszechświecie... dziękuję, cudowny z Ciebie Przyjaciel <3 

Moje drogie sauny... nigdy nie sądziłam, że będziecie dla mnie aż takim wkładem do cudowności i wspaniałości życia mego - dziękuję, cudnie, że jesteście 5 minut od domu mego <3

"A co jeśli Twoje życie nie jest o tym, na co zasługujesz, ale o tym,
o co jesteś gotowy poprosić i to otrzymać?"
---------------------------

A po więcej magii pytań i szeptów Wszechświata zapraszam na klasę BARS®:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz