niedziela, 3 stycznia 2021

"Matko, ja dzisiaj zębów nie umyłam!"

1 stycznia 2021 tuptam sobie ochoczo do Rodziców na obiad... jest godzina 14:30, a w mojej głowie pojawia się myśl:

"Matko, ja dzisiaj zębów nie umyłam!"

Myśl jak myśl... czynność jak czynność, ale jest ona na tyle wdrukowana w poranny rozruch, że byłam w szoku z jaką łatwością wyleciała mi z głowy, bo akurat przez telefon z kimś rozmawiałam, bo rzuciłam się na rogalika, bo było 15 innych rzeczy i nagle o zębach zapomniałam.

I tu pojawia się pole do kolejnego pytania:

Jak wiele schematów, które mi już nie pracują mogę z lekkością pożegnać tylko dlatego, że pozwolę sobie o nich zapomnieć, a nie będzie to wymagało ciężkiej pracy jak to mi wcześniej wmówiono?

A co jeśli praca ze schematami i nawykami jest dużo prostsza niż nam się wydaje?

Roku 2021... to na serio bardzo ciekawe zaproszenie!!!! 

I dla jasności... ja nikogo nie namawiam do niemycia zębów... to rodzaj metafory w tym tekście, ale do pożegnania setek schematów z lekkością, bo skoro potrafimy o tych najmocniej wdrukowanych czasem zapominać, to będziemy w stanie zapomnieć też o tych, na których nam w szczególności zależy, by w 2021 roku poszły w niepamięć.

A co jeśli jest to prostsze niż Nam się wydaje?

www.pixabay.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz